Info Terkini

Comel Sungguh Si Anak Syurga Ini Siap Ada Tanda "LOVE" Lagi Di Dahi. Memang Comellah Bayi CINTA Ini.

Mempunyai anak yang baru dilahir adalah saat-saat yang didamkan oleh sepasang suami dan isteri yang telah lama menunggu orang baru. Kehadirannya menjadi pengikat kasih sayang dalam sesebuah keluarga.

Gambar dari Caters News Agency

Malah, si anak syurga anugerah Allah ini sememangnya tidak puas kita tatap kerana wajah mereka yang putih mulus dan bersih itu memberikan ketenangan pada diri kita. Apatah lagi jika hadirnya satu tanda lahir pada tubuhnya menambahkan lagi kecomelannya.

Bagi warga Turki seperti Murat Engin , 30 dan isterinya, Cyeda , 28 tahun telah menyambut baik kehadiran bayi mereka yang diberi nama sebagai Çinar Engin yang dilahirkan dengan perbezaan yang khas iaitu memiliki tanda lahir berbentuk hati berwarna merah di dahi kirinya.

Disebabkan tanda lahir itu, kini Çinar telah menjadi bintang cilik di dalam bilik bersalin dan yang tidak akan berubah bila-bila masa tidak lama lagi. Di samping itu, anak kecil itu telah mendapat banyak hits sehinggakan jururawat yang menyambut bayi itu tidak dapat menahan diri untuk bergambar dengan bayi yang baru lahir itu.

Gambar dari Caters News Agency

Murat dan Cyeda berkata Çinar yang kini berusia 14 bulan telah mendapat ramai peminat yang ingin mengambil gambar dengan bayi yang memiliki "CINTA".

Murat berkata:
"Kami mengasihi dia dan tanda lahir beliau. Selepas jururawat membersihkan darah pada kepalanya, sayalah orang pertama yang melihat tanda lahir di atas kepalanya. Ia benar-benar mengejutkan saya. Apabila saya datang untuk menutup kepalanya saya menyedari bahawa ia adalah "sebuah hati" yang menakjubkan.

"Ia adalah sukar bagi saya untuk menjaga air mata saya. Jururawat menjerit seperti" Oh!! Sukar saya mempercayainya, dia adalah bayi cinta ".

"Kemudian 3 yang lain datang untuk ber-selfie. Apabila ibunya melihat dia memiliki tanda lahir, dia mula menangis.

Gambar dari Caters News Agency

"Ia adalah benar-benar seperti hadiah dari Allah. Tiada seorang pun daripada kami memiliki perasaan negatif. Kami percaya bahawa dia dilahirkan dengan peluang.'

Sumber : pulse.ng




No comments