Info Terkini

Tolong...Tolong...Aduhhh Sakitnya!! Batang Besi Tertusuk "Buahku" Dan Menembusi Sebahagian Perut Ini.

Seorang pekerja pembinaan telah didapati terselamat selepas sebatang logam besi menusuk buah zakar dan mengoyakkan sebahagian dalam perutnya.

Gambar dari AsiaWire

Pekerja yang dikenali sebagai Wu Qiang yang berusia 36 tahun itu adalah pekerja di sebuah tapak pembinaan di Zhenjiang City, di Timur China Jiangsu, ketika beliau jatuh di atas timbunan batang besi.

Salah satu dari beberapa batang logam besi itu telah menusuk skrotum dan menembusi sebahagian rongga perutnya telah dianggarkan panjang keseluruhan adalah 23 inci (58.42cm). Menurut rakan-rakan Wu, mereka terkejut kerana Wu berjaya memastikan yang beliau kekal di tapak pembinaan sehingga anggota bomba tiba untuk melihat sebahagian batang besi yang berukuran 23 inci.

Sepanjang pengalaman pahit itu, pekerja malang itu masih dalam keadaan sedar sambil berdiri dengan batang logam besi masih berada di dalam tubuhnya.

Gambar dari AsiaWire

Lelaki itu kemudian dikejarkan ke hospital dan doktor telah menghabiskan jam berikutnya untuk meneliti dan merancang untuk mengeluarkan batang besi itu dari dalam badannya dengan bantuan anggota bomba. Apa yang peliknya, pekerja tersebut sungguh bertuah kerana telah keluar dari bilik pembedahan tanpa mengalami sebarang apa-apa kerosakan pada organ-organ penting beliau.

Doktor berkata risiko yang paling besar yang akan beliau hadapi kini ialah jangkitan selepas pembedahan dan oleh itu perlu dipantau untuk beberapa hari yang mendatang. Beliau dijangka pulih sepenuhnya dan akan dapat didiscaj dalam masa seminggu.

Gambar dari AsiaWire

Sumber :linenews24.online


No comments