Info Terkini

Adik...Sekarang Mama Dah Ada Lesung Pipit, Mama Kena Habiskan RM7,134 Untuk Dapatkannya.

Mempunyai lesung pipit pada pipi lebih-lebih lagi bagi seorang gadis sememangnya akan menyerlahkan lagi kecantikan mereka apabila tersenyum. Bagi mereka yang memilikinya adalah satu tambah nilai dari kurniaan Ilahi dan sekiranya tiada janganlah berusaha untuk mengubah ciptaanNYA sehingga sanggup "drill" wajah bagi memperolehi lesung tersebut. Ingatlah kecantikan itu sebenarnya bermula dari dalam.

Gambar dari PA Real Life

Jadi janganlah MENIRU kisah benar ini di mana seorang ibu dan juga blogger kecantikan dari Lutton yang bernama AJ Weir, 44, terdesak untuk mempunyai lubang-lubang kecil dipipinya malah beliau terpaksa menghabiskan £ 1,300 (RM7,134) untuk mempunyai lubang yang pada pipinya. Dengan kata lain, lubang-lubang kecil tersebut adalah tidak lain dan tidak bukan ianya adalah lesung pipit.

Gambar dari PA Real Life

Menurut Aj, mempunyai lesung-lesung pipit pada pipinya adalah impian yang telah didambakan selama ini dan melihat bagaimana rakan-rakannya mendapatkan lesung pipit mereka disebabkan ciri-ciri wajah mereka.

Gambar dari PA Real Life

"Jika seseorang mempunyai lubang-lubang kecil, saya akan cuba untuk melekat jari saya di wajah mereka. Ia benar-benar pelik, tetapi saya hanya suka mereka. Saya melihat mereka sebagai tanda yang comel." jelas Aj.

Bagi menzahirkan impiannya itu, Weir sanggup melakukan pembedahan membuat lesung pipit yang dinamakan dimpleplasty sekitar 10 tahun lalu.

Beliau telah menjalani operasi pembedahan yang memakan masa beberapa jam bagi mendapatkan lesung pipit pada kedua-dua pipinya. Keobsesannya itu membuatkan dirinya begitu sangat gembira dan teruja dengan kejayaan pembedahan tersebut.

"Lesung pipit saya kelihatan seolah-olah begitu semulajadi dan anda pasti tidak menjangka saya melakukan pembedahan.

"Ramai berkata, saya perlu gembira dengan apa yang saya telah ada, namun ia adalah sesuatu yang sangat saya inginkan.

Gambar dari PA Real Life

Bagaimanapun pembedahan membuat lesung pipit juga mempunyai risikonya yang tersendiri dan mungkin akan memberikan kesan parut ataupun pembedahan membuatnya gagal.

Sumber: lindaikejisblog.com


No comments