Info Terkini

Allahualbar!! Walaupun Wanita Ini Tiada Cik "V" Semasa Dilahirkan, Namun Telah Dipilih Untuk Menjadi Seorang Ibu.

Alangkah indahnya setiap wanita mempunyai "hero" di sisinya tatkala di alam percintaan mahupun setelah berkahwin, tetap menyayangi bersama anak-anak mereka sebagai syurga bagi keluarga yang kecil.

Gambar dari Barcroft Media

Namun itu semua indaah khabar dari rupa kerana ada sesetengah perempuan atau wanita tidak dapat mengapai impian tersebut kerana disebabkan oleh faktor kesihatan, keturunan mahupun keluarga tidak menyukai pasangannya.

Gambar dari Barcroft Media

Tetapi lain pula yang terjadi kepada seorang wanita bernama Devan Merck. Beliau berusia 23 tahun dan tampak cantik bergaya, namun apakan daya semua kumbang akan beralih arah kerana mengetahui akan kekurangan yang ada pada Devan walaupun pada zahirnya beliau nampak cukup lengkap sebagai seorang wanita dambaan lelaki.

Kekurangan yang dibawa Devan selama ini adalah tidak memiliki rahim. Beliau sebenarnya dilahirkan tanpa memiliki rahim. Perkara inilah yang membuat semua teman lelakinya tidak bertahan lama ketika mengetahui keadaan sebenar dirinya.

Gambar dari Barcroft Media

Tanpa rahim adalah sudah pasti untuk memiliki seorang anak adalah perkara yang mustahil bagi dirinya. Ia tidak punya saluran vagina, rahim cacat dan tidak ada leher rahim.

Dia didiagnosis mengidap sindrom Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser. Sindrom Mayer-Rokitansky-Kuster-Hauser sendiri merupakan sebuah anomali yang dimiliki I anomali duktus Mullerian kelas.

Tetapi ketika beliau berumur 16 tahun, harapannya kembali menyinar kerana ada seorang doktor pakar bedah telah melakukan pemotongan dan membuka lapisan tebal kulit yang menutupi "cik V" Devan untuk membuat saluran cik V.

Gambar dari Barcroft Media

Dengan adanya bahagian itu, beliau boleh melakukan hubungan intim dengan suaminya kelak. Namun untuk menimang cahaya hati pula memang pudar dan harapan tinggal harapan.

Tapi, Devan dan suaminya Trent berharap untuk memiliki keluarga yang lengkap melalui IF.

Sumber: nypost.com


No comments