Info Terkini

Uuweeeeqq!! Wanita Ghana Ini Terkejut Dengan Suatu Potongan Daging Mirip 'Alat Sulit Lelaki' Dalam Supnya.

Seorang wanita Ghana sememangnya merasa curiga apabila menemukan daging yang berbentuk aneh di dalam supnya.


Tekaan yang seakan-akan mengena jawapannya itu setelah beliau menghabiskan 2/3 menu hidangannya yang dipesan dan menyedari bahwa ia adalah sesuatu yang tidak mungkin orang inginkan hidangan tersebut.


Wanita Ghana itu yang bernama Akousa memberitahu: "Aku pergi untuk mencari makan di sebuah tempat makan kerana lapar dan aku memilih Tuo zafi yang akhirnya aku beli dan membawanya pulang ke rumah untuk dimakan."

Tuo zafi adalah suatu makanan tradisional di Accra, Ghana, dimana ia membelinya.


Terkejut dengan apa yang dilihatnya itu, lantas beliau berhenti dari meneruskan memakan sup tersebut ketika meilhat sejenis sosej yang boleh dikatakan mirip dengan 'pistol lelaki'.

Setela itu, atas nasihat kakaknya, beliau telah membuat laporan polis dan menghantar "daging" tersebut ke makmal untuk ujian selanjutnya.

Akousa telah menunjukkan daging tersebut kepada juruteknik lab temannya. Namun apa yang menyulitkan untuk pengujian dibuat kerana daging tersebut sudah di masak. Bukti ini menjadi sukar untuk menentukan sama ada ia kepunyaan haiwan atau manusia.


Tidak ingin membuang perkara ini kerana ia mungkin adalah satu bukti dari kejahatan, daging tersebut kini disimpan di dalam peti sejuknya.

Sumber : metro.co.uk


No comments