Info Terkini

TENGOK!!! PREDATOR JADI PENEROKA, JUAL MAKANAN PULAK TU UNTUK MENYAINGI NASI LEMAK ANAK DARA

Siapa yang tidak pernah melihat cerita PREDATOR di pawagam. Tentu sekali pernah bukan ? Dan sesiapa yang tidak pernah tu sememangnya dianggap baru turun dari planet Zargus. Sememangnya filem tersebut telah menjadi "box office" atau pecah panggung suatu ketika dahulu.


Dengan kostum yang boleh dikatakan ngeri ditambah pula dengan watak yang ganas sudah tentu memberikan kesan kepada anak-anak untuk pergi ke tandas pada waktu malam. Masih tergambar bagaimana makhluk jahanam itu membedal manusia dan menarik keluar tulang-belulang sambil mengaum tanda berjaya membunuh mangsanya. Nah, itu semua dalam filem-filem Hollywood yang banyak menampilkan PREDATOR dalam adegan-adegan mendebarkan dan berlatarkan futuristik.

Tetapi tahukah anda kehidupan sebenar seorang PREDATOR ini. Sungguh menyedihkan jika anda melihat kehidupan sehariannya telah bertukar 360 darjah. Mana tidaknya dari dunia layar perak kini terjun menjadi peneroka dan mengusahakan ladang. Lokasinya tidak diketahui. Mungkin makhluk ini ingin merasai ketenangan dengan berkebun.



Di samping itu pula PREDATOR juga telah menemui cara-cara membuat makanan penduduk bumi. Semua itu adalah hasil jelajahnya dari satu tempat ke tempat yang lain sepertimana di dalam filemnya. Dalam rupanya yang menakutkan itu pun ada juga yang menjadi pelanggannya untuk merasai menu makanan, hasil tangan ganasnya itu. Tapi tidak pasti pula apakah makanan yang dibuatnya itu.

Hebat!!! Sungguh hebat "marketing"-nya itu mengalahkan kita yang sempurna kejadian.Mungkin satu hari manalah tahu dapat menandingi nasi lemak anak dara yang kini dikatakan sedang meletup-letup.


Apapun itu semua viral yang telah dibuat oleh seseorang sebagai memenuhi minat kreatifnya dalam mencipta sebuah plot adegan pendek dan posing maut dari aktor pujaannya, PREDATOR.


Sumber : FB Fanpage Kaki Viral


No comments