Info Terkini

[MASYA ALLAH!!} LEBIH 50 RIBU ORANG TELAH MEMBUNUH SEL KANSER DALAM MASA 42 JAM HASIL MINUM JUS INI.

Ini bukan sebarang jus dan ini juga bukanlah sebuah iklan untuk anda membeli produk kesihatan. Jus ini telah diketahui dapat merawat malah membunuh sel-sel kanser di dalam tubuh seseorang pesakit.

Ketahuilah jus tersebut adalah bersumber dari sejenis ubi bit. Ubi bit juga sebenarnya memang kaya dengan vitamin seperti B1, B2, B6, C, fosforus, magnesium, asid folik, zat besi, sodium, kalium, kalsium dan antioksidan 


Bagi mereka yang menanam ubi bit secara besar-besaran adalah dapat menjana peluang meningkatkan mata pencarian dan seterusnya membantu pesakit-pesakit kanser secara tidak langsung. Ini kerana ubi bit mempunyai kriteria-kriteria yang sangat kuat ke atas kanser, asid amino yang dikenali sebagai betaine yang mana telah disahkan oleh banyak penyelidik dan kajian ke atasnya yang mampu memusnahkan sel-sel dalam tisu tumor.

Walaupun ia adalah sesuatu yang penting bahawa anda mempunyai jus ini kerana ia boleh membunuh sel-sel kanser dalam jangka waktu yang singkat di mana lebih daripada 50 ribu orang dengan kanser dan penyakit-penyakit lain yang tidak boleh diubati telah mengalami manfaat jus istimewa ini dan telah mendapat keputusan yang mereka mencari.

Jus ini adalah dengan bahan utama seperti bit berasaskan sayur-sayuran. Sepanjang tempoh pengambilan jus ini secara ketat, kesihatan anda akan bertambah baik, tetapi sel-sel kanser yang kelaparan dan selepas tarikh akhir yang diberikan akan melihat hasil jus yang hebat ini.

Berikut adalah cara-cara penyediaan jus tersebut:

Bahan-bahan:

1) 55% daripada bit
2) 20% daripada saderi (root)
3) 20% daripada lobak merah
4) 3% daripada kentang
5( 2% daripada radishes


Persediaan: 
Apa yang anda perlu lakukan adalah mencampurkan semua bahan di atas tadi dan rawatan boleh dimulakan dengan mengambilnya sebanyak 2 kali sehari seperti yang dicadangkan 

cadangan: 
Adalah perlu diingatkan bahawa anda perlu meminum seberapa banyak yang diperlukan oleh badan anda dan tidak membesar-besarkan.

Sumber : tophappylife.com


No comments