Info Terkini

Wow!!! Harga "Potong Tengkuk" Kasut Sukan Termahal Di dunia Ini Adalah RM89,410. Siapakah Gerangan Yang Mampu Membeli?

Kasut sukan buatan tangan yang bersalut emas 24 karat ini sebenarnya diperbuat daripada kulit sang buaya. Ia dijual dengan secara eksklusif di Dubai untuk peminat dan pencinta fesyen pada harga 20,000 dolar bersamaan RM89410 oleh salah satu pembekal kasut mewah di dunia.

Gambar dari Athletic Propulsion Labs

Kasut luxe ini telah dicipta oleh Athletic Propulsion Labs atau lebih dikenali sebagai APL, telah diumumkan pada hujung minggu semasa acara Level Shoes di pameran Dubai’s Sole DXB. Kasut ini juga diberi nama sebagai APL Lusso Supreme.

Gambar dari Athletic Propulsion Labs

Bahagian atasnya terdiri daripada kulit buaya sungai Nil yang terbaik dan ditenggelam emas tulen 24k pada dalamnya. Lidah buaya telah digunakan dengan logo APL yang halus.

Gambar dari Athletic Propulsion Labs

Di bawah ini adalah spesifikasi terperinci kasut tersebut:

- Buatan tangan dan di bahagian atas terdiri daripada buaya Nil yang terbaik dicelup dalam 24k emas tulen dengan kolar empuk elegan untuk keselesaan luar biasa.
- Lidah buaya sungai Nil dengan tangan yang dicop logo APL halus menunjukkan ketukangan yang halus dan perhatian kepada perincian.
- Premium wax tali kapas mengikat pakej mewah bersama-sama, manakala penonjolan estetik keseluruhan.
- Bagi yang paling dalam untuk keselesaan, outsole Propelium® yang direka untuk memaksimumkan penjanaan tenaga dan memberi keselesaan unggul yang akan mengekalkan midsole integriti struktur lama daripada EVA konvensional.

Gambar dari Athletic Propulsion Labs

- Diilhamkan oleh bentuk bulu, outsole menggabungkan gerakan semulajadi alur flex yang bertindak balas terhadap setiap pergerakan.
- Edisi terhad dan dibuat setelah pesan diperolehi.
- 12 minggu mendahului masa.

Sumber: english.alarabiya.net


No comments